Sujuvampaa julkaisemista

Unigrafian julkaisupalvelutiimi tarjoaa julkaisijoille kattavasti erilaisia palveluita: opastamme niin yksittäisen julkaisun toteutuksessa painotuotteeksi tai saavutettavaksi digitaaliseksi julkaisuksi tai autamme vaikka organisaation koko julkaisutoiminnan tai brändi-ilmeen päivittämisessä. 

 

Laadukasta ja monipuolista graafista suunnittelua

Tärkeä osa palveluamme on luonnollisesti graafinen suunnittelu, taitto ja erilaiset kuvitustyöt. Kokenut ja monipuolinen tiimimme luo tuotteille, verkkosivustoille tai tapahtumille visuaalisen ilmeen organisaation brändin mukaisena tai puhtaalta pöydältä – tarpeen ja tilanteen mukaan.

 

Väitöskirjat ja tieteelliset julkaisut vaivattomasti

Vastaamme keskitetysti Helsingin yliopiston ja Aalto-yliopiston väitöskirjojen julkaisuista.
Hoidamme väitösasiakkaiden henkilökohtaisen neuvonnan ja tarjoamme myös yliopistokohtaiset ohjeet vaikkapa dokumenttien viimeistelyyn. Vastaamme myös Helsingin yliopiston väitösjulkaisusarjasta ja esimerkiksi myönnämme sarjan julkaisu- ja ISBN-numerot.

Väitöskirjat tilataan Unigrafialta. Tarkistamme aineistot, teemme tarvittavat muokkaukset ja viimeistelemme julkaisut painovalmiiksi. Kun vedos on hyväksytty, teemme väitöskirjasta saavutettavan verkkoversion yliopiston kirjastolle ja lataamme painotiedostot ja –ohjeet suoraan painon järjestelmään.
Väitöskirjat, kuten pääosan muistakin painotöistämme painaa PunaMusta, jolle Unigrafia siirsi painoliiketoimintansa vuonna 2021. Liiketoimintasopimus mahdollistaa kilpailukykyisemmän hinnoittelun, nopeammat läpimenoajat ja laajan palvelutarjonnan kaikille asiakkaillemme.

 

Vastuullisia painotuotteita

Unigrafia halusi kumppanikseen painotalon, jonka toimintaa ohjaavat vastuullisuus ja ympäristöystävällisyys. Hiilineutraalit painotuotteet, päästöjen vähentäminen, uusiutuvien energiamuotojen käyttäminen, energiatehokkuuden parantaminen ja tehokas kompensointi olivat tärkeässä roolissa painopalvelujen tuottajaa valitessa. PunaMusta täyttää kaikki nämä kriteerit.

Vaikka asiantuntijoista koostuvan palveluyksikön tekeminen painottuu yhä enemmän digitaalisiin palveluihin, on keskiössä kuitenkin aina ihminen, tyytyväinen asiakkaamme.

 

”Very quick initial response, detailed information about the timeline, rapid incorporation of revisions, and the theses still arrived two days earlier!”

 

”Olin hyvin tyytyväinen tuotteeseen ja palveluun, en jäänyt kaipaamaan odotusten ylittymistä koska ne olivat muilta saatujen kokemusten perusteella korkeat jo alun alkaen.” 

 

”Taivas varjele! Aivan mielettömän upeaa palvelua! Aivan mielettömän upea työn jälki! K-I-I-T-O-S! ”

 

”Soitin teille melko monta kertaa erilaisten haasteiden takia. Puhelinpalvelu oli 5/5 tähden arvoista niin osaamisen kuin ystävällisyydenkin osalta. Kirjan materiaalit ja painotuotteen laatu oli suorastaan yllättävän upeat, vaikka en tilannut erikoisempia kansi- tai paperimateriaalityyppejä. Väitösprosessi on ollut monimutkainen ja kivulias muutoin, mutta Unigrafian suoritus kaiken häslingin keskellä on ollut täysi napakymppi ja valonpilkahdus ”painajaisen” keskellä! 🙂 ”