Sujuvaa arkea


Korkeakouluasiakkaamme tietävät, että yhteistyö kanssamme vapauttaa aikaa vaativampiin tehtäviin, kuten tutkimukseen ja opetukseen. Kiitellyn palveluasenteen omaavat, kokeneet Unisupport -asiantuntijamme tekevät monipuolisia IT-tukitöitä yhdessä oppilaitosten oman henkilöstön kanssa, asiakkaan ehdoilla.

Kysy lisää
​

Unisupport = Helposti muotoiltavia IT-tukipalveluita korkeakouluille


​

Etätukiyksiköt


Yksi tehokas etätukihenkilö pitää kaikki piuhat
käsissään ja hoitaa palvelupyynnöt nopeasti
oikeisiin osoitteisiin.

​

Unelmakollegat


Rekrytoimme osaavaa täydennystä osaksi
asiakkaan tiimiä. Huippuunsa hiotun
perehdytysmallimme ansiosta uudet tekijät
sujahtavat sujuvasti osaksi asiakkaan arkea.

​

Lähituki


IT-lähitukipalvelumme on nimensä mukaisesti
palvelua paikan päällä. Asiantuntijamme antavat
teknistä tukea tietokoneiden, ohjelmistojen ja
muiden tietoteknisten laitteiden käytössä.

Miten asiakkaamme hyötyvät palvelusta?


​

Aikaa olennaiselle


Asiakkaan resursseja vapautuu
muihin tärkeisiin tehtäviin.

​

Sujuvaa kehitystyötä


Palvelu joustaa ja on
helposti skaalattavissa.

​

Parhaita tekijöitä


Rekrytoimme tunnetusti hyviä työntekijöitä,
korkealla osaamisprosentilla.

  • Excellent service. The Helpdesk team was extremely patient, helpful, service-minded. I would gladly recommend the Helpdesk team for difficulties with other IT issues!

  • Olemme saaneet joustoa ja apua ilman, että olemme joutuneet lisäämään resursseja. Rekrytointiprosessiin ja henkilövalintaan ei myöskään kulu työaikaa verrattuna normaaliin rekryprosessiin. Unigrafia huolehtii henkilöstönsä jaksamisesta ja motivoinnista, ja sisäiset muutokset eivät vaikuta juurikaan toimintaamme. Voimmekin ottaa lisäapua Unigrafialta erittäin pienellä kynnyksellä.

  • Asiakaspalvelussa kuunneltiin kysymykseni ja annettiin tarvittua apua (kyseessä puhelinkeskustelu) eli maltettiin neuvoa rauhallisesti ja seikkaperäisesti. Tämä on mielestäni asiakaspalvelussa tärkeää, eikä ole aina itsestään selvyys.

  • Unigrafian kokemus ja ymmärrys tukityöstä ja tukihenkilöiden ominaisuuksista ovat myös olleet erinomainen apu työn järkeistämisessä ja selkeyttämisessä. Unigrafian avun fokusointi etulinjaan on mahdollistanut sen, että voimme suunnata omien resurssiemme käytön vaativampiin ja talon oman toiminnan ymmärtämistä vaativiin tehtäviin.

  • Sähköpostiin vastaaminen oli nopeaa ja sain kysymykseeni apua jo saman päivän aikana. Apu oli asiantuntevaa ja ystävällistä.

  • I always appreciate the interaction with the helpdesk team. they are always very firendly and they have a real interest in helping solving the issues of the users.

  • Jouduin hankkimaan uuden tietokoneen ja se tietää aina hitusen setvimistä ja opettelua. Koneessani oli valmiina kaikki, mitä siihen oli mahdollista etukäteen asentaa, ja loput tarpeeni – kotilaitteiden ajurien lisäys hoidettiin niin pikaisesti, hyvin ja ystävällisesti, että se tekee minut vieläkin iloiseksi. Teillä on siellä varmaan kiva työilmapiiri 🙂

    ​

    Miksi tiedämme, miten korkeakoulujen
    IT-tukipalveluita kannattaa rakentaa?


    Tuttuakin tutumpi toimintaympäristö

    Olemme tuottaneet oppimisen, tutkimuksen ja viestinnän tukipalveluita suomalaisille korkeakouluille vuodesta 1972, joten tunnemme korkeakouluasiakkaiden IT-toiminnot ja tarpeet paremmin kuin hyvin.


    Muotoilemme yhdessä, tarvelähtöisesti

    Koska muotoilemme ja päivitämme palveluitamme jatkuvasti yhdessä korkeakouluasiakkaidemme kanssa, tiedämme mihin asiakkaamme ovat menossa ja millaisia tarpeita on tulossa. Aktiivinen ja avoin dialogi pitää palvelun ajan tasalla.

    Asiakkaamme tuntevatkin meidät aktiivisena ja joustavana yhteistyökumppanina.

    ​

    Kiinnostaisiko


    IT-huolettomuus?


    Jos helposti muotoiltavat ja kustannustehokkaat IT-tukipalvelut kuulostavat fiksulta ratkaisulta, ota yhteyttä ja kysy lisää!

    Palveluvastaava | IT-tukipalvelut

    Janne Kärkkäinen
    janne.karkkainen@unigrafia.fi